Friday, January 7, 2011

1st day skul yg bukan 1st day...haiiihhh...

Assalamualaikum semua..ini pun entry tertunggak jugak..maaf kerana jarang update lately ni..rasanya dalam entry sblm ni saya ada beritahu eishah demam hari pertama sekolah..eishah mula bersekolah pd 5 jan 2011 bersamaan hari rabu..nak dijadikan cerita..hari isnin (3 jan 2011) tu..pagi2 saya dah kejutkan eishah..mandi2 dan siapkan dia..siap buat breakfast lagi..

Eishah dan yusuf..sgt ceria..sampaikan yusuf pun kena bagun n mandi awal..

Peace..


Sempat lagi bermain dengan yusuf di luar rumah..



Yusuf..

okeh okeh...sambung citer...nak dijadikan cerita..isnin tu saya coti..konon nak hantar anak sekolah..kalau bleh saya tanak miss hari pertama persekolahan eishah..ikutkan dlm jadual...masuk pukul 830..sampai sana saya pelik..pasai apa x bz erk?sunyi n lengang jer...en suami pun tekan bell..ada sorang perempuan bukak pintu..katanya sekolah start hari rabu..ambik ko..malunyer muke ni..anak baru sekolah..nampak sgt ko tak alert wehhh...haihhhh maluuuu maluuuuuuuuuuuuuu...disebabkan nak cover malu punye pasal..en suami minta kebenaran bawak eishah masuk dlm klas..konon nak ambik mood..

eishah..yusuf n en suami di dalam kelas..

staf aulad genius pun layan skali..banyak jugak la yg saya tanya..ye la...x nak pisang berbuah 10x kali..hahaha

Pengajaran yg saya dpt hari tu..lenkali apa yg teacher eishah bagi...sile la baca sampai abis..n agak2 kalau tak pasti tu..sile la tepon n tanya dorang..sekian je cerita pasal skul eishah...nanti saya update lagi..



2 comments:

  1. semangatnyerrrr laaaa..
    oo.. baju skul dia cantek.
    hehee

    ReplyDelete
  2. wakakakakakakak... niza dah gelak guling2 dah kat opis nih.. sikit jer lg nak jatuh dlm tasik nu... wakakakakakakak.....

    ReplyDelete

 
Images by Freepik