Monday, January 31, 2011

Menu Breakfast

Assalamualaikum semua..kembali bersiaran bila ada masa lapang..pagi yang sejuk sbb pagi ni masih hujan renyai-renyai..semalam seharian hujan hingga membuatkan saya rasa malas nak keluar dr rumah..hihihih...tajuk entry pagi ini ialah MENU BREAKFAST..semenjak anak dara saya bersekolah (takat sekolah tadika je pun)..saya sudah berubah menjadi ibu yang lebih bertanggungjawab di mana pagi-pagi buta saya dah bangun dan menyediakan sarapan untuk anak dara saya..takat anak dara saya sorang je la sbb suami saya mmg tak makan sgt kalau awal pagi..pagi td saya bangun seawal 4.45 pagi...korang adoo bangun pepagi bute cenggitu??hihihi..gigih saya bangun pagi ni utk buat pancake utk anak dara saya..kalau korang nak tau..bleh dikatakan setiap hari sebelum pergi skul..ada je yang anak saya tapau kat McD Bangi tu ha..tak pancake burger..inilah padahnya bila skul dekat dengan Mcd, Kompleks PKNS, Ice Room dan sebagainya...oleh itu..bagi mengelakkan poket en suami bertambah kempis..dengan gigihnye pagi td saya buat pancake..kacang jer..korang pi la supermarket n beli pancake mix..abis citer..tambah air jer..pastu lempar la kat dalam pan..tp yg tak bestnyer..pancake saya terhangus pulak pagi ni..hentam jer la labu..anak dara saya bedal jer pancake tu walapun rupenye x cun..kire halal la eishah..ini first trial ibu buat pancake..pasni sure bertambah cun n sedap pancake ibu..Gambar pancake saya x dpt nak capture sbbnye kamera masih rosak..okla..setakat tu je dulu update utk ari ni..insyaAllah esok saya update lagi..babaiii..

No comments:

Post a Comment