Thursday, January 6, 2011

Genius Aulad Parent Induction

Assalamualaikum semua..ini entry tertunggak tahun lepas...lately ni saya sgt bz..gambar semua saya dah upload..tapi x de masa nak mengarang..ini pun saya dapat buat entry pendek..gambar-gambar di bawah saya ambil ketika menghadiri parent induction genius aulad cawangan bangi..alhamdulillah..eishah nampak teruja nak ke skul...



Ini suasana dalam kelas eishah nanti...comel je tgk kerusi meja kecik2 tu..sgt ceria dengan warna yang terang..sesuai utk kanak-kanak..

5 Kaheerah..ini nama kelas eishah nanti.. :)


Di ruang makan..tengah menunggu giliran untuk bertemu dengan org yang incharge pengangkutan..sementara tu eishah dan yusuf sebuk memunggah mainan..



Anak saya si yusuf pulak yg nampak lebih teruja daripada kakak dia..habis segenap ruang dia teroka..


Yusuf @ kak long's skul..

Ini bahagian admin genius aulad..


Ruang makan genius aulad bangi..


okeh...dah setle semua..jom kite balikk...

Eishah...hopefully eishah bersemangat nak ke skul lepas ni...




3 comments:

  1. wah seronok nyer school ni...dh lama dengar kebagusan school ni semoga eishah menjadi anak solehan Insya Allah :)

    ReplyDelete
  2. skul ni baru bukak branch kat bangi..so kiteorg pun apa lagi..try ler tgk cemana...nanti erni update lagi pasal skul eishah..anyway..tengkiu for drop by here..

    ReplyDelete
  3. maaf puan erni.. sy plan nk anta ank sy kat genius aulad bangi juga nex year... u duduk dkt seksyen 6 bukit mahkota kan... sy di jl 6/8c ... mcmn transportation ur kids ke GA ye..

    ReplyDelete

 
Images by Freepik