Wednesday, January 26, 2011

Kesihatan..

Assalamualaikum semua..lama x update belog..rindu..apa nak buat..lepas besday saya hari tu saya demam teruk hampir 5 hari..3 ari x larat nak bangun..abis sakit2 satu badan..x cukup dengan tu..weekend baru ni anak dara saya pulak demam muntah2..x pasal-pasal saya terpaksa EL 2 ari..ari isnin dan selasa..isnin malam tu eishah dah tak muntah-muntah..tp berjangkit kat saya pulak..5 kali saya muntah..haihhh..sgtla x best..rasa mcm nak tido je dlm tandas tu..penyudahnya selasa tu pun saya EL..terlantar saya di rumah mama..petang tu baru rasa larat nak bangun dan uruskan anak-anak..emm..nampaknya tahun baru ni bukan permulaan yg baik utk bab kesihatan kerana awal tahun lagi saya dan anak-anak dh tak sehat..harap-harap lepas ni kami sekeluarga sentiasa dipelihara kesihatan olehNYA..aminnnn

1 comment:

 
Images by Freepik