Thursday, July 14, 2011

Khabar...

Assalamualaikum

Ada yg bertanya-tanya..mabuk lagi kah?jawapannya..YES..kepala masih lagi pusing-pusing walaupun selera makan sudah okeh..paling buat saya lagi lembik..minggu ni kena gastrik..puasa pun belum lg udah dapat gastrik..haihhh..perut rasa tegang membuatkan saya rasa tak selesa..tambah lagi dengan cik selsema dan batuk..demam je takde..kalo tak..cukup pakej..haihh..ujian ujiannn..dah lama x menulis kat sini..semenjak kepala pusing ni..mood nak menulis slalu terbantut walaupun sebenarnya banyak jer mender yg nak diceritakan..nantila...bile kepala ni dah mula ok..saya menulis lagi...babaiii..

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik