Monday, July 4, 2011

Sabtu..

Assalamualaikum

Saya tatau nak bg tajuk ape kat entry ni..so bantai je SABTU..sabtu lepas pepagi saya dah kena gi GA BBB..hari report card..byk ler input yg saya dpt dr teacher mengenai eishah..ok eishah..pasni kite work hard lagi ok babeh??dah setle skul eishah..terus lari g azzahrah..dalam hati dah doa bagai..jangan la ramai org..kalo tak mau tuan tanah kedaung muntah2 kat situ..alhamdulillah..mudah semuanya..register..terus nurse panggil cek darah sumer..urine test..x lama tu terus jumpa doc..alhamdulillahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...rasanya org lain sumer pi shopping raya kot..tu pasal spital lengang..haihh..memandaii jerr...time masuk jumpe doc tu..doc tanya dulu serba sedikit pasal pregnancy sblm ni..saya sendiri pun tak ingat biler saya gugur..penyudahnya saya tanya encik suami..tapi dier pun x ingat..haihh...2x5 je ngan haku...last2 kiter bantai jer la bang...setle sumer tu..doc suruh baring..scan perut..sgt xcited biler doc kater bebi sudah gerak2..mmg nampak pun toing toing dier buat aksi dlm perut..ngeeeeeeeeee...tetiba xcited..setle jumpe doc..ambik darah..ye la..1st time cek up sini..haruslah ambik darah bagai..pastu terus pi kaunter ubat n bayo..pastu pi lari manjaku jap beli hadiah utk teacher eishah yg baru bersalin smlm..singgah annur jap melawat teacher eishah sambil tgk bebi..ngeeeeeeee..pastu gi mana erk petang tu??oo..balik bukit mahkota terus sbb abg iparku ader di sana..sian dier x berjalan-jalan lagi..so projek petang ini ialah kirai duit di Nilai 3..memula kiteorg tunjuk jalan ke Nilai 3..pastu tinggalkan je dorg kat sana sopping la sampai ptg..sementara tu patah balik bangi sbb kebetulan member depan rumah kawin..haruslah pegi..memandangkan perut sudah kenyang..saya cume makan semulut dua..pastu tolong mama bungkus lauk pengantin yg lebey tu..haihh..penat..pastu cabut balik bukit mahkota sbb abg ipar sudah setle shopping..ambik dorg kat sana n patah balik ke bangi sbb mlm tu dorg tido umah adik ipar pulak..ngeeeeeeee...pastu buat apa erk?oohh..pastu kiteorg balik rumah...dan mlm tu yg pastinya kkiteorg satu famili tido awal...dan isyak ntah pukul baper pagi...penatt...sekian cerita sabtu lepas..cerita ahas sambung pasni pulak...babai..

1 comment:

 
Images by Freepik