Thursday, November 24, 2011

Cekik @ Cubit

Assalamualaikum

Pulang dr pejabat semalam..yusuf terus hulur tgn kat saya..pelik la pulak..pasai apa pulak ni..dia duk ngadu sakit ibu..dekat mata ada kesan airmata..rasanya baru sudah nangis kot..saya tanya encik suami..pesal yusuf ni..ermm..rupanya bergado kat rumah mak tok..dia duk kacau sorg budak perempuan yg lebih besar sket dr dia..saya pun x pasti..tp dia sebut kak long..sabo je la haku..tgk dr luka kat tgn nampak mcm dalam..tp kecit jer..pujuk la jugak dia..tp dalam-dalam pujuk saya pesan jugak kat dia jgn kacau org..sebab dia suke beno kacau org..kat rumah kakak dia la yg jadi mangsa..selain kakak dia..saya dan encik suami jugak dibuli oleh yusuf..setiap malam dia mempunyai kuasa veto utk mengarahkan sapa yg buat susu utk dia..ko adoo??dia jugak punya kuasa veto utk mengarahkan ibu or ayah tido sebelah dia..ayah dia tu x pe la jugak..saya ni..adoii..ngan perut beso camni..nak tanak terpaksa le tido kat bawah ye kengkawan ngan dia..betapa terseksanya nak bangkit dr tido bile tido ngan yusuf..semua sakit..haihhhhhhhhhhhhhhhhh..selain daripada buli kiteorg..budak kecit ni suke pot pet n menyanyi..malam2 dia akan zikir..subhanallah alhamdulillah..malik wallah allah abat..gitu la bunyinye..sampai die tido dengan sendirinya..doa makan mmg lancar dah baca..paling tak tahan dier suke ulang tayang tanya ayat yg sama..ni rumah sapa ibu??haihhhhhhhh...dia tanya dia yg jawab..saya rasa tahun depan saya nak anto dia skolah..tp tatau kat mana yg terima budak umur 3 tahun..nanti la survey lagi..kalo x do..alamatnye 4 tahun la pi sekolah..okla..takat tu je update tentang yusuf..babaiii


 Dulu ada rambut...comel x??

Skrg udah botak..ensem x?

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik