Thursday, November 3, 2011

Coklat

Assalamualaikum

Pagi ni bangun dalam keadaan yang mengantuk..semuanya gara-gara pulang lambat dr ofis..tambah pulak dengan cuaca mendung..lagi la berat hati nak lepaskan bantal..pagi ni saya sarapan dengan 2 keping roti canai..lantak la labu..nak naik berat banyak pun naik je la..janji haku makan..Dalam kete sempat hint kat encik suami..nak singgah SHELL bleh?nak beli stok makanan..Singgah SHELL..mcm biasa..tangan laju je capai roti krim 2 ketul..pastu duk membelek2 cekelat kat tempat cekelat..penyudahnyer rembat 2 ketul cekelat..Sampai kat kaunter nak bayo..

Cashier: Kak..x nak beli cekelat promosi ke..rm4.60 2 keping..
Mak Buyung: Emmm..(sambil belek2)...takmo la...x menepati citarasa..
Cashier: A'a..betul jugak ckp akak tu...x kena ngan taste akak..pandai pandai (sambil gelakkan aku)
Mak Buyung: (hanya mampu senyum kambing..budak ni perli aku beli cekelat banyak ke ape ni..redho je la...bebi yg nak makan..cettt!!!alasan!!!)

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik