Tuesday, March 31, 2015

Makan-Makan @ Old Timer Kopi Bangi

Assalamualaikum 

Hari jumaat mmg hari geng bas skolah pi jalan-jalan cari makan..kali ni pi area bangi...haissh..asal nak turun bangi je sure saya cuak..siap zikir dlm hati jgn la terserempak dengan aboh..bukan ape..aboh ni jenis disiplin sket..kalo saya makan jauh2..ye takut saya terbabas lambat masuk opis..bagus tak aboh shaye?So sweet kan....hahaha..kali ni pi try test sini...nama je duk bangi..tp saya tak penah mai makan sini...ngopi kat kedai lain penah le..


Old Time Kopi
Lot 39-G-1, Jalan Medan PB1A, Medan PB, Seksyen 9, Bandar Baru Bangi
Waktu operasi 9 pg-1 pg

Dah nama pun entri tertunggak kan..so saya pun dah tak ingat sape yg mencekik makanan-makanan ni.itu pun mujur nama dan gambo slalunya saya upload terus dalam instagram..so buleh la ceduk dr situ..kikuki..jom layan gambo makanan..




 

Vanilla Bluecuracoa  

 

Root beer float

  

Pisang bakar & chocolate cheese 

  

Old timer mee goreng

  

Old timer kuewteow 

Selamat mencuba...till next entry..tata..




No comments:

Post a Comment