Thursday, September 3, 2009

Budak Kecik..

Lasak sungguh budak kecik ni tidoo..


Nampak panjang la plak si eishah ni..hehehe

Smile...muker ceria di pagi hari..

Nak posing jugak tuuuu..

Gambar2 di atas ku amik awal pg time tgh siap2 nak pi kijer..gamba yg 2 org budak kecik tu dah berjaga ku amik ari selasa..dua2 dah bangun..si yusuf duk membebel sorang2..si eishah duk nengung..yg gamba dua2 tgh tido tu ku amik ari rabu..dua2 x bangun lg..hihihih..si yusuf skrg ni tido lasak sama la mcm kakak dier...hahaha..smlm time amik yusuf dr umah babysitter..akak tu kater yusuf ni kuat sembang..asyik sembang jer kijer nyer..mmg kuat sembang pun kak oii..kat umah kiteorg bia dier ckp sensorg jer..lg layan lagi la dier tanak tidoo..baik bia jer..kang pandai ler dier tidoo..hihihi..pg td anto umah babysitter budak kecik ni sengih jer..so far x der per masalah la anto umah babysitter tu..dier jaga pun ok..esok nak pii bawak yusuf for 3rd jab..hopefully jgn ler demam mcm ari tu..emm..eishah plak..skrg ni dah makin pandaii..korang kan tau skrg ni dier duk sebok suruh kiteorg panggil dier princess..yg hb ku plak suker sungguh la usik semek tu..letih wehh dengo eishah menjerit..'ni princess la yahhh...bukan mek bekk!!!'..utk pengetahuan korang dr dulu hb suker sungguh gelar eishah mek bekk..sbb dier kecik2 dulu kan tembam..gedebekk gitu..tu hb panggil mek bekk tu..smlm time anto ku g kijer..berderai2 la air mata member ni sbb nyer ayah dier panggil dier mek bekk..adoi la...bekkkk bekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!hahahahha

1 comment:

  1. klakor la eishah skang ni.. nak panggil mek bek gak lar..
    cute ape... mak mek bek keding jer, so kite panggil ibu mek bek, mek ding.. hehehhe..
    jgn marah yer erni...

    ReplyDelete