Monday, September 14, 2009

Kain sembahyang untuk eishah..

Cantik x??
Smile..


Dah lama ku tercari2 kain sembahyang utk budak kecik..tp x jumpa2..yg ader sumer beso2..dah ler anak ku tu kecik molek..susah beno nak mencarik size yg sesuai utk dier..smlm..saje ajak hb pi jalan2 warta..sambil tu nak cari selipar jepun utk eishah skali..mesti korang tertanye2 pesal ku x beli kasut raya tp pi beli selipar jepun..sbb nyer minah ni susah sket nak belikan mender2 tu utk dier..nak ukur size kaki jer dier dah meraung satu kedai wehh..sabtu baru ni ku dh hangkut dier pi clarks..elok jer cuba kasut tetiba dier meraung marah ckp tanak..hangin guew satu bdnn..sib baik x jd otomen..kalo tak lama dah eishah tu kena zassssssssssssssssss..2 x wehh..pas dah reda raungan dier..kitaorg masuk skali lg kat clarks..tgk2 dier meraung skali lg..last2 kiterorg balik tgn kosong..yg dpt..MALU..sbb nyer sumer org tgk..hampeh sehampeh hampehnyer btol laa..so beli la selipar jepun..time beli selipar jepun x der plak dier meraung..elok jer test..terus pakai lak tu..bagus sungguh anak ibu ni..jimat duit ayah n ibu..rege selipar hanya 15.90 yer kawan2..sgt la jimat..hahahahahaha..dah setle beli selipar..round2 jap..skali ternampak kasin sembahyang budak..per lg..terus try test..skali lg ibu n ayah dimalukan kat WARTA cap ayam tu..eishah meraung skali lg kater tanak n jgn beli..haku x kira..haku suruh jugak budak tu amik satu..nak beli jugakkk..sudahnyer budak tu pun bukak satu plastik beso..ader mcm2 warna..oo..kain sembahyang ni dtg skali ngan beg..dekat beg tu ader gambar kartun barbie..dan2 tu jugak biler dah nampak gambar barbie..minah ni pun bising2 la kater nakkk..pas bayo cepat2 dier sambo plastik bag tu..dlm kete dier dah siap galas beg tu kat leher mcm nak pi mekah..adoii aii..lawak sungguh eishah nii..mlm td ader la dlm berpuluh kali jugak dier tertunggang tonggek semayang..disebabkan dier sokmo galas beg tu kat leher..sudahnyer tali bag tu putus..yg jd mangsa mak haku..pepagi bute pas sahur kena jahit tali beg eishah..huhhuuhhu

1 comment:

  1. adoi laaa..lawak laa ecahh ni..et terguling2 gelak...sabar je laa...

    ReplyDelete