Wednesday, September 9, 2009

Happy Hours..Eishah n Haziq..

eh eh eh..nak jatuh plak crown ni..mender la yg si haziq tu makan..

camner nak bukak ni eishah??


alamak...para-paraaaaaa

kanak-kanak rianggg

nah haziq..amik ni..

Ari ahad baru ni hubby off from jd imam..so cam biasa kiteorg buker di rumah sendiri ler..kiterorg ni kalo bukak poser umah sendiri sokmo la tercari2 teman..bukannyer per..bosan buker berdua..x meriah..sudahnyer yg jadi mangsa semestinyer la adik ipar haku..saper lg kalo bukan kamilah..sokmo la kiteorg dera dier ngan hubby nyer mai buker umah kiterorg..kebetulan ptg tu masa kol kamilah dier kater dier nak pi carik baju raya haziq ptg tu..mcm x mai jer..so ku pun masak ngam2 jer la..ptg tu dlm kul 6 gitu hb msg..skali tgk2 dier on d way beli makanan..so nak buker rumah kiterog..mender lg..berpeluh haku duk tanak nasik skali lg..sudahnyer tgk2 dorg bawak nasi beriani gam..aternyer saper yg nak perabih sumer makanan tu..kiterog ni dah sah2 ler telan nasik putih jer..hahahah..last2 si izami yg pulun sensorg..selebihnyer tu kiterog suruh dorang hangkut bawak balik umah..sbb kalo tinggal sini pun x der saper yg makan weh..membazir jer..huhuh..citer pasal gamba di atas nun..budak 2 org ni pantang jumpe..kalo jumper main sakan laa..siap jerit2 bagai..playroom jgn kater ler..jadi tongkang pecah sudah sbb nyer sumer mainan dipunggahnyer..huhuhupa per pun seronok tgk budak kecik ni main 2 org..


No comments:

Post a Comment