Friday, September 3, 2010

Biarlah Rahsia..

Selepas insiden yang berlaku pada hari ini..dengan berat hati saya terpaksa maklumkan di sini..blog saya akan di private kan..cukuplah sampai di sini saja saya kongsikan segala kisah suka duka dan segala pemgalaman yang dah pun saya tempuhi sepanjang hidup saya ini..saya perlukan sedikit ruang..sedikit ruang untuk diri saya sendiri..saya perlukan ruang untuk saya bebas menulis apa yang saya rasa..dan saat ini saya rasakan saya tidak mahu berkongsi semua itu dengan semua org..cukuplah diri saya sendiri..cukuplah diri saya sendiri yang tahu rahsia yg ada dalam diri saya..maaf..maaf jika sepanjang saya menulis di sini..ada yang terasa hati..atau mungkin meluat dengan apa yang saya ceritakan..saya sekadar ingin berkongsi..dan saya hanyalah manusia yang lemah yang tak pernah lari dari melakukan kesilapan...saya akan mula 'private' blog saya selepas hari raya aidilfitri..akhir kata..sebelum saya mengundur diri..saya menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki...SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..Semoga Aidilfitri kali ini membawa seribu kebahagiaan buat kalian semua...Aminnnn..

No comments:

Post a Comment