Friday, September 24, 2010

GEMPAR !!! ULAR SAWA KELUAR DARI DALAM MANGKUK TANDAS LIVE ! BY MR.ZAM E...

sumber dari pakcik youtube

Haaaaaiiiihhh..macam-macam hal...disebabkan tertengok video pendek ni saya jadi fobia setiap kali nak pergi ke bilik air..hatta nak mandi pun mata saya melilau melihat setiap sudut bilik mandi..mana tau kot tetiba cik UU..kelaur..eiiii..ngeri..x pernah pulak saya terpikir cikkk UU akan keluar daripada mangkuk tandas tu...eiiiiii...seramm sejukkkkkk...semalam pulang dari pejabat..sesamapi di rumah saya masuk ke dalam bilik air tingkat bawah..nak lepas hajat..biler teringat jer..hajat terbantut..kelaur daripada tandas..saya bercerita pada suami yang tengah sebok bagi anak-anak makan..aisehhhhhh..abis citer tu..suami buleh plak kuarkan statement...dah tu tadi ayang tak jadi ***** la erk?hahaha..saya rasa nak gelak guling-guling ler dengar statement tu..rasanya suami saya ni memang dah faham sgt dengan perangai saya..mudah teringat-ingat apa yang saya tengok..pastu fobia x tentu pasal..pernah satu masa dulu..akibat daripada tengok cerita-cerita hantu..saya ketakutan dalam rumah sendiri..nak naik tingkat atas pun takut..nak turun gi dapur sensorang pun takut..yang jadi mangsa..SUAMI saya jugak...mau nyer member tak bengang..asyik duk kena teman bini penakut gi sana sini..hahaha..ampun abg..pasni x tgk dah citer seram walaupun abg ajak..hihihihi

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik