Tuesday, April 12, 2011

Bangun Awal

Assalamualaikum

Ok..tajuk entri pagi ini ialah bangun awal..sebab apa bangun awal?ohh ada kesah disebalik bangun awal ye kawan-kawan..bukan takat bangun..tapinya ibu terpaksa bekerja di awal pagi..ini semua gara-gara eishah terkucil atas tilam..ini bukan tilam lembik tu yer kawan-kawan..ini tilam ala-ala dunloppiloww tu ye kawan-kawan..nak terputus urut kentut ni kalo den angkat tilam tu..ngeeeeeee...elok je kul 5 time tu..si yusuf kejutkan saya..nak susu...ngan selambe kodok saya turun dr katil skali rasa sejuk je kat kaki..tgk2 si eishah berbungkus dlm selimut..dlm hati saya..ahhhhhh..sah dah minah ni kencing atas tilam..ngan suara ala-ala garau..(maklum ler..baru bangun tido)..saya kejutkan dia..dan perambat dia masuk bilik mandi..ohh..cara perambat mestilah berhemah yer kawan-kawan..kalau x ada yg mogok tanak g skul..lagi parah..penyudahnya pukul 5 pagi tu saya suruh dia mandi..pastu siap pakaikan baju skul lagi...ngeeeee....penyudahnya..lepas saya siap gosok baju bagai...tgk tgk si eishah tgh syok layan tidur atas katil bilik dia...hentam sajalah..yg pastinya baju dia kedut seribu la bila dia bangun dr tidur td..ngeeeeeee...dah siap-siap semua..nak turun bawah tu dia dah buat drama..sakit perut la pulaknya....adoiiiiiiii...dia dah mula dahhhhh...itu yg saya laungkan kat encik suami yg ketika itu ada kat dapo tgh bancuh nescafe..hehehe..encik suami kata..ugut ler..ckp jer jom pi klinik jumpa doc nazim..saya pun apa lagi..try test ler dengan ugut cara encik suami..emmm..x jalan wesss..dia tetap bantai melalak atas tangga..penyudahnya saya nampak pemadam lipstik yg saya belikan utk eishah di KLIA tempoh hari..apa lagi..saya pun buat drama la dgn dia..ehhh..ni eraser lipstik kak long ni...ibu letak dlm beg la..pii skol ari ni buleh tunjuk kat kengkawan..haaa..ambik ko...terus dia diam angguk2 geleng-geleng kepala..ngeeeeeee...YESSSSSS..taktik menjadi...so ari ni  belum pukul 730 saya dah terpacak di opis..dr membuang masa..baik saya tulis entri ni..hehehehe..skrg kalo si eishah kencing atas tilam saya x marah dah mcm 1st time dulu..sbb apa?sbb saya time kecit pun cenggitu jugak..ala..korang pun sama...pernah x dulu-dulu korang mimpi rasa nak kencing sgt..pastu korang masuk bilik air..tak pun berenti semak mana-mana n kencing...ohhhhhhhhhhhh..heaven sungguh time tu dapat melepaskan hajat..tapi rupanya bukan melepaskan hajat di jamban..tapi di atas tilam..esoknyer mama suruh ko pikul tilam tu n jemur sendiri di luar..padan muka..tapikan..saya pelik la..bab kencing atas tilam memalam tu normal le kan..tapinya x penah pulak saya dengar org terBERRY atas tilam...ehhhh...


No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik