Friday, April 8, 2011

Seperti Budak Sekolah

Assalamualaikum..

Pagi yg mulia..pagi jumaat lagi tu...
tapi mood saya sgt tidak bagus..
awal-awal pagi mood sudah terbantut dek beberapa insiden hampeh..
pernah x korang rasa...eiiii...aku ni dah besar la weii..
sila layan aku mcm org dewasa..
aku ni dah kerja la weii..
sila jangan layan aku mcm budak sekolah..
aku sekolah dulu pun x de la seteruk ni wehh..
agak-agak la weii...saya bukan budak sekolahh lagi...
saya sudah bekerja..sila jgn buat saya stress..yg saya tau hari ni saya nak balik awal..babai la dulu awal-awal kat semua...
ada aku kesah????
sile jgn sibuk-sibuk nak kesah hal saya..
jaga hal sendiri sudah!

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik