Wednesday, July 17, 2013

Kedai Daging Segar HS Nada

Assalamualaikum 

Weekend baru ni tetiba teringat sup tulang..tapi nak g beli tulang kat pasar konfem la x de sbb time tu dah pukul 2 pong..tiba-tiba..tingggggg..teringat satu kedai kat seksyen 7...baru skali ke sana..masuk ni kali kedua laa...Untuk org yg tahap kerajinan dia kurengg mcm saya..kedai ini amatla memudahkan..kenapa??sbb dia ada jual barang2 yg korang nak masak siap dah letak rencah bagai..contoh nak buat sup tulang..dia dah bungkus tulang, sup bunjut, daun sup dan sebagainya dalam satu paket tu..mudah kan?so apa tunggu lagi..sila la terjah kedai tu dengan segera..alamat saya ada tepekkan kat bawah nun

gvhp pd 13 julai 09 019 


MOA 043



 
 tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..pilih jgn x pilih..

 
Alamat: No 40 Jalan 7 / 7 B Seksyen 7 Bandar Baru Bangi Tel : 03-8926-8760 Hj Hamzah

Sumber gambar dr HS Nada.

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik