Wednesday, June 7, 2017

200 Seeds Cafe by Abang Strawberry Cameron Highland

Assalamualaikum

Beberapa bulan lepas kiteorg ada pi Cameron Highland..asik Cameron je..πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’ eh..suke ati laaa...dah parent aku suke pi coti cameron highland..so kite bawak le pi sana..ni nak cite pasal satu port makan..1st time aku pi makan sini..jalan nak pi sini buleh tahan jugak sempit..parking pun susah..tp nasik lemak dia sedapp wehhhh...jom tgk aku order ape..

 

Nasi Lemak Sambal Strawberry

Menu ↑ sumpah sedap weiii..selama ni bila nampak je banner nasi lemak sambal stoberi aku mcm  πŸ˜‘πŸ˜‘πŸ˜‘ x terliur nak try weiii...tp masa sampai kafe ni...time order aku siap ckp..bleh x nak tukar sambal?skali adik tu kater..mmg ada 2 sambal..satu sambal stoberi..satu lagi sambal biasa..by the time nasi lemak sampai...1st impression aku utk suapan pertama..woowwww....sedapppnye...mmg sedap sambal stoberi ni weii..x de la rasa mana stoberi..sbb dah tumis..lagi pulak dengan ikan kering potong kceik2..mmg terbaikkk weiii..korg kena try...so utk menu ni aku bagi  🌟🌟🌟🌟🌟

 

Pancake

Yg ni mmg feveret budak-budak..pancake kot..ko expect apa..gitu je laa rasanya..yg pasti licin budak-budak bedal..aku hanya mampu tgk je..sobbbssss πŸ˜‘πŸ˜‘πŸ˜‘

 

Scone

Yg ni bagi aku laa...rasa dia kureeeeeeng sket laaaaa...kerass..aku sendiri pun tatau sebenarnye cemana rasa scone yg sedap erk?

okla...tu je nak stori...till next entry..babai

No comments:

Post a Comment