Thursday, June 8, 2017

IFLIX

Assalamualaikum



Ini cerita beberapa bulan lepas jugak..memula pasal game..bayangkan tiba2 bil encik suami jd dekat 300rm...hangin la haku..marah punya pasal..aku call DIGI..nak dpt ckp dgn operator pun berjanggut ko kena tunggu weii..skali dia kata ada subcribe game.. cek puna cek..skali encik suami kata slalu ada sampai sms..dekat depan ade la RM baper ntah..aku dah lupa..so kiteorg ckp dekat DIGI..game pun x penah main..mmg x penah aktifkan apa2 n x reply apa2..so kiteorg TAKMO BAYO..so DIGI kate nanti dia akan setle dgn third party..setle satu perkara..

Bulan akan dtg tu timbul mender lain pulak ko..dlm bil ade cas IFLIX..ini lagi haku hangin..terus call DIGI...mcm biasa la..berjanggut ko tunggu nak dpt ckp dgn operator..skali DIGI kate kena kol IFLIX sendiri utk unsubscribe..menatang IFLIX tu apa aku pun tatau..jenuh aku google...dpt call number aku terus call..complaint..skali dia kate email dia..time ni...rasanya kalo duk face to face mmg dia bleh nampak aku bengang 😡😡😡😡😡..ingatkan dlm zaman serba canggih ni bleh la dia stopkan terus kan..sblm letak phone aku tanya..kalo aku email skrg...baper lama dia ambik masa utk stop mender alah tu..terus aku email..tgh mlm tu email masuk...bgtau dah stop subscription..miahahaa...

Moral of the story..sila tgk bil korg betul2..jgn main bayo je..sbb kadang ada je benda x masuk akal ada dlm bil tu..klaaa..till next entry..tata


No comments:

Post a Comment