Tuesday, May 14, 2019

Aku dan Bokitta

Assalamualaikum

Aku dah lama dengar nama tudung bokitta ni..tapi aku tak pernah rasa nak mencuba sebab aku ni sejenis yg susah nak mencuba sesuatu yg baru..mungkin takut muka nampak pelik kot..di campur lagi dengan muka aku yg mmg dah kg.com..kot kang nanti tambah pelik pulak..Lately aku nampak ex officemate aku asik laaa pakai bokitta...cantik pulak tu dia pakai..so aku pun usha-usha la tanya..rupanya bokitta ni ada byk design jugaklaa...lepas dah usha aku pi skodeng kat shopeee..memula aku ingat nak beli yg clone punya je..skali aku baca review...adeii...aku takmau laa belum apa-apa aku dah blacklist brand ni sbb x syok pakai kan...aku try approach menteri kewangan..nak beli original bokitta..laju je dia approved..bhahahaha...hasilnya...aku beli 2 helai bokitta seperti dibawah.. 



Bokitta Pink Dream - Printed Smooth Chiffon (Chic)
RM129


Bokitta Bloomistic - Printed Smooth Chiffon -Chic
RM129


Yang sebenarnya aku beli 3 helai..2 aku punya..satu lagi kakak aku punya..aku punya dua-dua printed..kakak aku beli plain color maroon..tapinya tu la..ari tu dia try dah dia kata x sesuai dengan muka dia pulak..dah dia suruh aku tolong jual...kot korang nak beli..boleh la tinggal komen ye..


Hari tu aku dah pakai yg color pink tu..smlm aku pakai yg ni pulak...seriously aku cakap..aku dah jatuh cinta dgn bokitta...sbb tudung ni sgt-sgt mudah utk dipakai..ikutkan pinlesss....tapi aku nak bg kemas mmg aku pakai brooch kiri kanan..inner dia sgt-sgt selesa..korang boleh pelbagaikan cara pemakaian...ramai yg tanya aku cemana aku buat awning gitu..bukan awning dia slalu melekat kat dahi ke..mcm aku ckp td...korang boleh pelbagaikan cara pemakaian nak awning muncung ke cemana..dan satu lagi materia dia pun sgt-sgt sedap dipakai..chiffon dia lembut je...ada setengah kawan aku yg pakai bokitta klon bagitau..kalau bokitta inspired niii kain dia kejung sket dan bila pakai kembang...aku belum try beli lagi yg insipred...so aku x boleh nak komen..tapi kalau korang pakai bokitta yg original..apa yg aku boleh katakan..kualiti dia mmg terbaik..kla...tu je kot nak share..till next entry...tata..








No comments:

Post a Comment