Wednesday, May 15, 2019

Mee bandung sedap dan mudah

Assalamualaikum

Aku bukanlah sejenis yg pandai memasak..aku tambah malas masak benda yang aku sorang je makan dan orang lain kurang suka dgn benda tu..setakat ni..yg aku boleh kata..perencah mee bandung yg paling sedap pernah aku rasa ialah cap Maharani ni..kakak aku mmg slalu beli..buat stock frozen dekat rumah..kot kalau org bgtau nak dtg..senang..benda dah ada...sedap pun sedap kan...nak buat pun x susah...cuma tumiskan je perencah ni...campak la ayam ke hapa yg korang nak campak...sayur dan last skali korang masukkan telur..setle...dia punya pedas..bg aku mmg dah cukup pedas laaa...pandai-pandai la korang tambah air..dan perasakan dgn garam dan gula ikut suka ati korang..mcm mana nak beli?aku dah tepek dekat bawah add FB dorang..ingatkan dorang ni jual perencah mee bandung je..rupanya mcm-mcm ada..perencah soto pun ada..kalau tgk dr Fb dorang..harga sepaket ialah RM9..postage aku tatau berapa..sbb kakak aku ni dia kirim dari kawan dia..




Tada...mee bandung hasil dr guna perencah maharani...udang takde..so aku campak hayam je laaaaa...bertambah-tambah budak-budak makan..sangat-sangat sedapppppp...raya dah x lama dah kan..boleh la korang buat stock kat rumah...kot laa org nak mai beraya kan..x yah susah-susah nak bersilat bagai..humban je perencah ni..setle masalah korang..kla...till next entry...tata..

No comments:

Post a Comment