Monday, May 6, 2019

Home Made Cake By Siti Katijah

Assalamualaikum

Baru-baru ni adik ipar aku sambut birthday anak dia yg ke 2 tahun...masa memula adik ipar aku bawak keluar kek..melopong kejap aku tgk rupa paras kek ni...dia punya comei tu..gebu gebas sibjik teddy bear anak sedara aku tu..mayb sbb anak sedara aku sgt suka kat teddy bear...so ummi dia pun tempah laa kek bentuk teddy bear utk dia..


Comel kan....gebuuuuuu gituuu...aku lupa pulak nak tanya berapa kilo kek ni dan berapa harga dia..


Dah tinggal sket ni aku baru ada peluang nak ambil gambar kek belah dalam tu...belah dalam adalah kek sponge perisa stoberi...topping dia pakai fresh cream...layer pun pakai fresh cream jugak...sangat-sangat sedapp...kek dia pun lembut..kalau korang nak tempah macam-macam pesen kek boleh la korang roger dekat link bawah ni ye...macam-macam design kek ada...klaa....till next entry..babaiii..




No comments:

Post a Comment