Friday, May 17, 2019

Segar Cake & Bake: Kedai Kek sedap dengan harga yg berpatutan

Assalamualaikum

Hari ni aku nak share satu kedai kek feveret aku dan keluarga..eh jgn kata keluarga..semua staf aku kat vet ni pun suka dengan kek ni...asal ada makan-makan or nak celebrate birthday sesapa..gigih kiteorg turun bangi pi kedai kek nii..Antara kek feveret kiteorg ialah Double Cheese cake..nyummmmeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.Mothers Day ari tu tekak rasa nak makan kek kan..so gigih la aku call dulu...tanya kek ni ada ke x...slalu asik la takde...eh skali budak tu kata ada..laju je aku booking sebijik..ptg kang bleh pi ambik..


Segar Cake & Bake
No. 8, Jalan 4-11 B, Bangi, Selangor, Seksyen 4 Bandar Baru Bangi, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor
03-89266228


 Double Cheece Cake

First time aku rasa cake ni masa birthday aku...staf aku belikan...ya allah..sedapnyaa...series sedap..x muak langsung..texture dia pun lembut..ada rasa masam-masam lemon sket..dan atas tu bukan kacang..aku pun tatau apa..hishh..pandai makan je aku ni..selain dr kek ni..korang wajib try rainbow cake..mmg sedap sgt-sgt sbb lembut..dan x muakkkk..satu lagi kebiasannya rainbow cake ni coloring kuat kan..yg ni mmg x la...dorang punya red velvet pun sedapp...ehh pendek kata semua sedapp laaa...

 

ok..ni rupa double cheese cake td setelah dipotong..yg pasti...mmg sedak dan x muakkk..korang mmg wajib terjah la kedai kek ni..lagi satu..harga kek pun berpatutan..idak le mahal melampau...harga stgh kilo kek dlm rm40+..and harga utk sekilo dlm rm60+..selain dr kek..korang boleh jugak try donut dan roti dia..mesti korang suka sbb lembut dan sedap...semua staff aku kat sini pun dah terjebak...kalo pi kedai ni x lengkap kalo x beli roti..bhahahaa...kla...alamat dan no phone aku dah tepek...korang boleh la terjah kalau nak try...till next entry...babaiii

No comments:

Post a Comment