Monday, December 5, 2011

Genius Aulad Open Day

Assalamualaikum

Ini cerita dah basi..cerita bulan 10 ari tu..maafla saya lambat update..gambar-gambar di bawah ialah gambar sekitar majlis Open Day Genius Aulad Bandar Baru Bangi..Seawal pukul 9 pagi kami dah sampai..ingatkan saya la paling awal..rupanya ada yg lagi awal..dek kerana duk pot pet potpet citer pasal bersalin dengan teacher geena..saya turun2 tu tempat dah penuh..haihhhhhhhhhhh...terpaksa la makyong berdiri kejap..mujur ada yg bersimpati bg tempat duduk kat saya..huhuhu..
Open Day Genius Aulad Bandar Baru Bangi
Ini dia muka budak yg kena kerah bangun awal..huhuhu
Nampak x si eishah perform..budak2 ni nyanyi 2 buah lagu..satu tu lagu twinkle2 little star..lagi satu lagu ikan kekek mak iloi2..
Ini masa tunggu turn sblm nak perform..sori la..gambo tunggang terbalik x ikut susunan..
lalalalalalalaaaaa
Ini pulak gambo budak lasak..sepanjang majlis dia buat keje dia sendiri..lari sana sini..x larat saya nak kejar..
Yg ini pulak timesaya suruh dia posing..buleh pulak dia senyum gini..baik la sekejap..pastu buat keje balik..adoiii
org sumer makan kat kusi meja..die duk makan atas tangga..sgt mengganggu org lalu lalang..anak sape la ni..
hukhukhuk..last but not least..gambo mak buyung..


No comments:

Post a Comment