Friday, January 20, 2017

Bila Fattah Amin nyanyi lagu WANITA TERAKHIR depan Neelofa

Assalamualaikum

Sejak ada anak aku sangat-sangat jarang tgk tivi..tapi time cerita SURIHATI MR PILOT..aku sendiri tatau cemana bleh terjebak..mayb sbb aku tgk ulangan astro kot..start dr tu aku follow...itu pun ko tgk yg org dah up dlm internet..nama nak tgk time siaran tu mmg x dapek laa wehhh...silap2 ko dah terbongkang tido atas katil kepenatan 😴😴😴😴😴 Video ni keluar time aku duk layan lagu apa ntah dekat youtube..tiba2 dah kuar lagu ni..suara mmg x kenal..so by the time ko bukak youtube nak tgk sapa nyanyi..eh..mamat ni?penyanyi ke dia??hahahaha...bulehlaa sore ko dik..tapinye tgk lofaa kat blkg malu-malu alah...aku syak dorg ni mcm fall in love each other je..kalo mender baik..okla...sama2 bujang kann...kalo dah suka...tunggu ape lagii...💑💑💑💑💑 klaa...till next entry..babaiii








No comments:

Post a Comment