Thursday, December 23, 2010

Berkursus Di Hujung Tahun

Hi all..di sini saya nak berkongsi apa yang saya sibukkan sepanjang hujung tahun ni..antaranya ialah seperti dalam gambar-gambar di bawah ni..apa lagi kalau bukan diarahkan pergi berkursus..kursus kali ni banyak aktiviti outdoor..dah ler saya ni jenis yang paling malas nak bersenam..kasut sport tu dah 5 tahun dalam simpanan saya..pakai pun x sampai 10x..dan masih nampak baru..mlm sebelu berkursus..baru la saya terhegeh-hegeh nak cari T-shirt ptj saya..seperti yang dijangka..x jumpa..saya pun tatau mana saya campak..lepas tu..baru la hegeh-hegeh nak menggeledah stor ngan shoe cabinet..apa lagi??cari sport shoe la..socks x pa..bleh rembat en suami punya..hihihih...


Gambar hari pertama takde..saya bawak kamera..tapi saya tak teruja nak bergambar sbb saya dah pancit wehh..baru bberjalan nak gi padang pun saya dah pancit..adoii..cemana ni???time ni mmg buleh senyum lebar sbb perut sudah kenyang..makanan semasa berkursus sgt la mabelesss....part makan paling saya suka..

Tengok...semua senyum lebar...maaf laaa..kawan saya dah x berkasut..sumer gara-gara sakit kaki sbb tak pakai sport shoe..credit to kak yan..kalo x der kak yan..x der la sumer gambar-gambar ni...

Okeh..skrg berada di padang..cuba-cuba buat muka ceria sbb org nak ambik gambar..padahal..time skolah dulu..saya la paling liat skali time waktu Pj (pendidikan jasmani)..ada jer alasan...sakit perut la..demam la..paling x boleh blah..ckp kat cikgu lupa bawak baju senaman..penyudahnya..ambik ko..ko main la pakai baju kurung..haihh..melalut sudah..


Ini hakka dance..ehh..ye ker?saya paling x pandai bab ni..sume nampak sumbang dan keras sungguh pergerakan saya..sila jgn cari saya yg mana satu..sbb saya malu tgk gambar ni..really really not me..hahahaha..ok..sekian cerita bergambar kursus di hujung tahun..kita tunggu kursus apa pulak lepas ni yg saya kena pergi.. :)








4 comments:

  1. senaman baik utk kesihatan.. kalau jarang2 sekali bersenam mmg cepat letih.. jalan kaki pun dikira senaman

    ReplyDelete
  2. tu la..mentang2 bdn dah slim river..perasaan malas nak bersenam tu makin berganda-ganda..kehkehkeh

    ReplyDelete
  3. xde semangat pong tgk tuh.. naseb akak nyorok kt belakang.
    :p

    ReplyDelete
  4. caiiittt...haku dah nyorok baekkk punye pun hang nampak lagi erk??

    ReplyDelete

 
Images by Freepik