Wednesday, December 22, 2010

Hi semua..ini pun entry tertunggak...entry hari minggu..rasanya 2 minggu lepas..kebiasaannya hari minggu kami x betah duduk di rumah..kalau dr pagi dah duduk rumah..ptg mesti kelaur jugak..at least biar la masa anak-anak sedikit terisi..gambar ni saya ambil ketika membawa anak saya dan sue menjamu selera di Mcd..bukan nk makan sgt pun..saja bawak budak-budak ambik udara petang sambil makan di Mcd Nilai..

Lihat la betapa gembiranya anak dara saya..eishah bersama-sama dengan tisha..perasaan tak dorang pakai gown yg sama..sengaja saya minta sue pakaikan tisha dengan gown yg saya belikan di beijing dulu..konon-konon nak biar eishah dan tishah nampak sedondon mcm adik beradik..

Makanan dah sampai..saya belikan eishah dan tisha set happy meal ayam goreng..yg penting bg dorang..kena ada mainan..kebetulan toy bulan ni ialah BARBIE..lagi la seronok dorang ni..


Anak bujang saya..senang je nak layan yusuf..janji ada makanan...dia akan duduk diam..emm..nampak lain kan?sbb dah botak..ni semua kijer en suami..diam-diam dia bawak yusuf g kedai gunting rambut..balik tu saya dah x boleh nak kata apa sbb kepala dah gondol..the best part is..en suami rasuah yusuf dengan roti krim cap high 5 perisa jagung semata-mata nak gunting rambut yusuf...haihhhhhhh..sgt praktikal taktik ni okeh..


Okeh..seungguhnya dpt menyedut air milo ais sgt la heaven..sile peratikan mata saya..heaven tau dpt minum milo aisss.....


Bergambar di luar Mcd Nilai sebelum pulang ke rumah...sorang tinggi..sorang rendah..hehehe..


Kami x dpt nak duduk lama di Mcd kerana parent saya on the way ke rumah saya..ngam saya sampai..parent saya pun sampai..so apa lagi..sambung main depan rumah..masing-masing naik scooter..

Yusuf pun tanak ketinggalan main bersama dengan kakak-kakaknya...yusuf naik wagon je la...scooter tu takat duk atas tak gerak2 sbb tak pandai nak kayuh dengan kaki..asyik terbalik jer sbb tak pandai imbangkan badan..
Seronok dapat tengok anak-anak main dengan gembiranya..

Syafiq pun join skali...


Yusuf nak tumpang skali naik wagon bersama syafiq..

Skrg yusuf pulak yang take over wagon..yusuf kata..kita gilir2 la abg long erk??hahaha..Sekian cerita hari minggu saya...akan bersambung di minggu-minggu akan datang...hihihih..





4 comments:

  1. nape entry ari ni x der tajuk?luper nak letak yer..hehheh

    ReplyDelete
  2. a'a la...sokmo lupe skrg ni kak..

    ReplyDelete
  3. timo kasih la bawak anak den makan plus jenjalan...very the excited anak aku nak ikut...

    ReplyDelete
  4. a'ahh..ikut punye la excited..skali tgk2 bawak gi mekdi nilai sajo..sgt kecewa tau..lenkali la tisha..acik erni bawak pi tgk wayang..hahaha

    ReplyDelete