Friday, December 17, 2010

Panggilan hangit..or should I call it HAMPEH!

Petang semalam..di pejabat..tengah syok-syok saya buat kerja..tiba-tiba handset berdering..aik?x pernah tgk pulak no phone ni..so saya pun jawabla..ku sangkakan sapala yang kol..rupanya ca ya nun alif mana yg sesat..saya bgtau dier salah nombor ni..skali buleh plak dier kater..oo..really??nevermind..ader x member dia dari Golden Palace Horse kol?dlm hati saya jawab..ader aku kesah??dia pun apa lagi..pung pang pung pang citer pasal cek darah bla bla bla...bleh dpt result ari tu...dpt tido golden palace horse pung pang pung pang...saya tadah jer la telinga walaupun dlm hati dah rasa mcm nak mengamuk..panjang giller wehh...saya sendiri pun x minat dan tanak tahu amender yg ko merapu tu labuuuuuuuuuuuu...penyudahnyer dier dah sudah cerita..saya jawab..i have something to do..will call u back later..(tipu jer wehh)...dia siap tanya bile nak konfirm sumer..saya pun auta laaa...dia siap bg no phone lagi tu...saya pun buat22 la bunyi konon nampak mcm salin..padahal saya x salin pun...haihhhhhhhhhh..geramnyer..sib baik la saya ni baik jugak..dengar jugak amender dier nak auta..kalo org lain gamaknyer lama dah kena minah tu...haiiihh..moral of the story..kot yer pun hang nak promote mender alah apa2 pun..toksah la buat2 salah nombor bagai...straight to the point jer la labuuuu...haihhhhhhhhh...angin betul..potong mood saya betul la........


4 comments: