Monday, December 27, 2010

Swimming lagi...

Hai semua..lama blog saya tak berupdate..x seronok rasanya kalau bercerita tanpa gambar..saya sendiri x ingat ini cerita bila..tp yang pastinya hari minggu..sbb hari minggu saja saya berpeluang bawa anak-anak swimming..cumanya kali ni Yusuf x join sbb tidur..pengganti yusuf..ialah syafiq..

Anak dara saya..punya la susah nak suruh dia pandang kamera..ini pun selepas beberapa kali saya panggil baru dia nak posing elok-elok..
Syafiq hanya duduk di dalam pelampung..itu pun dia takut..si eishah yang tolong tolak pelampung tu sekeliling kolam..
Time ni syafiq dah mula seronok...tapi masih takut-takut..dah senyum senyum bila eishah tolak keliling kolam..saya panggil naik pun dua-dua tanak naik..sampai kecut kaki n tangan..hehehe..




No comments:

Post a Comment