Thursday, March 7, 2019

Boat Noodle

Assalamualaikum



Aku dah lama dah duk usha-usha boat noodle nii..tapinya tak pernah-pernah jugak try test..last year anak dara aku duk la sibuk ajak pi sini..kebetulan dia dah abis xm..so ayah dia pun bawak la pi makan sini..konon mcm nak kasi release stress laa kekdahnya..masa memula tgk menu aku mcm...apa benda la aku nak makan ni..mee ada mcm2 jenis mee...aku tatau mana yg sedap mana yg tak..nak order berapa la pulak..sbbnya kecik je mangkuknya..hishhhh..Penyudahhhnyaaaa...


Aku order air: 
 Cha Yen (Thai Ice Blended Tea)  RM10.45  - aku lagi prefer yg ni..sedapppppp
Cha Keow Yen (Thai Ice Blended Green Tea) RM10.45 - aku bukan penggemar green tea kan..so bagi aku..biasa jeee..

  
Haaaa..ambik....time ni aku ambik yg set n request different taste..sbb tatau mana satu sedapp..so kita ambik la serba satu..buleh rasa.. satu mangkuk rm2.20..Aku suka yg pedas...tp dah lupa apa ke namanya..yg kicap sgt tu aku kureeeenggggggg...


Yg ini mmg terbaeeekkkkkkkkkkkkk...roti lembuttt gila...panas-panass....dia punya pandan kaya dia mmg sedapppp..korang wajib cuba kalau mai sini..nama dia ialah Hot Steamy Sangkayaa. Harga dia rm8.25


Yang ini pun terbaik...sapa2 yg tekak sama mcm aku..asik nak nasik..buleh la try menu ni..nama menu ni ialah Bangkok Fried Rice. Harga RM14.95..Tapi masa aku makan ni aku dpt FOC je..sbb kebetulan dlm apps ada voucher kalau purchase bla blaa..free nasik ni..terbaeeekkk laaaaa...

Nahh...ni la rupa apps Boat Noodle tu...ehh banyak la pulak voucher dia bulan ni..x buleh jadi nii...mcm mana cara nak redeem??korang kena download Apps Boat Noodle ye..dalam tu ada mcm2 voucher....masa nak order tu korang bukak apps...tunjuk kat waitresss..kang nanti nak baya..bukak handphone n bukak apps boat noodle..nanti cashier akan redeem kan...ada paham? apa tunggu lagiii....jom jommmmmmmmm kita pi sini...klaaa...till next entry..babaiii

2 comments:

  1. jom repeat esok kak. bopleh collect kek skali. haaaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. permintaan ibu mengandung biasanya payah nak tolak..tapi mcm biasa la...kutip den yoo...and sila update..sbb ko tu kan slalu ting tong....kot kang x larat nak tawaf IOI tuu je..bhahahaha

      Delete