Friday, March 29, 2019

Roti Canai D'Bukit Bandar Baru Bangi

Assalamualaikum


 Roti Canai D'Bukit
 019-664 4954

Dulu setiap kali lalu sini..aku selalu tertanya-tanya..apa sebenarnya yg ada dekat atas bukit tu sampai ramai benor yg parking tepi jalan..suami aku kata roti canai sedap kat atas tu...aku mcm 🙀 🙀 🙀 mcm x caya je..ye ke sedap??Sampai la suami aku ajak aku breakfast sini..tapi seriously aku ckp..mmg ramai gila org dtg..x putus2..tapi jgn risauuuuu..sbb meja makan pun banyak..



Dah kata roti canai sedap kan..so kite order roti canai laa...makanan lain pun ada jugak..mcm mee jawa, meehoon sup dan sebagainya...encik suami order 4 roti canai..2 utk dia..2 utk aku...hishhh..tamak haloba sungguh...encik suami mintak kari kambing dan kuah kari biasa..jangan dilupakan gula..aku heran betol la dengan encik suami..apehal lak ko makan roti canai cicah kari cicah gula..ape rasa dia agaknye...😣😣😣😣😣


Tada..roti canai aku yg punya...sedappp weii..patut le ramaiiiii org mai kat dia...garing dan lembut..sedappp di makan..harga toksah tanya laa..aku betul-betul lupa bab harga..mcm mana nak mai sini?korang boleh la tanya encik google ye...kla..till next entry..tata..

No comments:

Post a Comment