Wednesday, March 13, 2019

The Syrup Vs Soda

Assalamualaikum 

Balik kampung last year aku sempat pi makan kat kedai ni..dah lama aku duk usha kedai ni...menu-menu dia byk yg menarik weii...kedai dia bukan kat Bangi ye..kang ada pulak yg pi Bangi..kedai dia kat Kuala Terengganu ye..Alamat dgn contact number aku dah tepek kat bawah...skali dgn FB page dorang..rajin-rajin la klik ye...nak pi sana cemana??ko tanya je encik WAZE..insyaAllah x sesat barat..


Lot 3373 Jalan batas baru
Kuala Terengganu
 Call 017-848 8765

  



Aku dah lupa nama makanan ni..tapi...aglio olio seafood kot..sbb anak aku ni pi mana-mana asik la order mender ni..portion besar..boleh makan 2 org...sedap dan byk seafood nye...setengah kedai..alahai..2 3 ketul je seafood nye...yg ini...mmg terbaekkkk..


Ni tak silap anak aku order air milo...adik badik milo dinasor la..tapi aku dah lupa nama dia..ammmpunnnn....tapi yg ni pun sedak jugak...gelas besor..ada letak kacang sket...pastu whipping creammm...mmg lain dr biasa la...korg kena cuba..


Yg ni aku yg order...spagethi jugak..bukan aglio olio...tapi ada ayammm.. mcm ayam kfc yg dah potong kecik-kecik..sedap dan pedas..portion mmg besar..x larat aku nak habiskan..kalau makan berdua..insyaAllah habis..


yg ni dah semestinya encik suami yg order...nasik wajibbbbbb..ni x silap aku nasik goreng samyang..pedas kata encik suami..nama pun samyang kannn...ko tau je laaa pedas samyang tahap berapa kan...yg ni pun portion banyak..dan semestinya sedap..

Yang sebenarnya..byk lagi menu menarik kat kedai ni...tapi aku kan setahun baper kali je balik kampung..so x dan aku nak repeat..insyaAllah kalau aku balik kampung..aku try order yg lain pulak...klaa..till next entry..tata..

No comments:

Post a Comment