Wednesday, March 6, 2019

Booking Hotel Versi Jimat Di TRAVELOKA Utk Maxis User

Assalamualaikum



Korang suka check in check out hotel x?Aku mmg suka sgt la..budak-budak lagi la suka...sbb boleh mandi pool..kadang-kadang hotel yg sekangkang kera dgn rumah pun kiteorg terjah..saja je nak merasa..bhahaha..yg penting muraaahhhh...kadang2 hotel yg best-best pun korg boleh dapat murah...nak tau cemana cara dia...yg penting korang mestilah pengguna prepaid or postpaid maxis..dalam Maxis apps..kalau korang klik dekat deals..dlm tu ada mcm2 voucher yg best2..boleh dikatakan every month maxis akan bg voucher dekat situ..so just download...and bila nak guna baru korang redeem utk dapatkan voucher code tu...


Untuk booking hotel..kebiasaannya aku akan pakai voucher traveloka..kenapa aku suka traveloka...sbb dorg slalu buat mcm2 promo..pastu harga dia pun dah inclusive semua..dan lagi satu...maxis slalu bagi voucher traveloka utk user dia..contohnya..utk existing customer..kalau korg nak booking hotel..korang akan dpt 10%..mmg berbaloi2 laa...kalau korang new customer lagi syiok...korang boleh dapat 15% discount...syiokkk kannnn???tu pasal aku suka sgt check in mana2 hotel  yg best2..sbb kebiasannya harga yg aku dpt lepas diskaun tu mmg berbaloi2..mcm pullman putrajaya tu..aku pernah dpt rate dlm rm160+ include tax, service charge etc..palm garden aku pernah dpt rm150+..bilik suite hokehh..sampai pakcik nge abg ipar aku pun heran..cemana aku boleh dpt rege murah mcm ni...ni la rahsia dia ye..if korang mmg maxis user..sila la manfaatkan semua voucher yg ada di situ..jom kita main check in chek out jomm..kla...till next entry..tata..

No comments:

Post a Comment