Thursday, March 14, 2019

Shell Out Seafood Restaurant, Putrajaya

Assalamualaikum 

Last year masa check in di Palm Garden...punya la tatau nak makan apa...bila tanya semua org jawab tatau..penyudah masing-masing bawa haluan sendiri...famili kakak and adik aku pi IOI makan Johnyss..yg kiteorg pulak...meronda kawasan Putrajaya sampai la ke sini..ke mana???sini laaa...

 

C1-G-3A, Ayer @ 8, Jalan P8G Presint 8,
62250 Putrajaya, Malaysia.
TEL +016-2754616
OPERATING HOURS 10:00-22:00 (Mon - Sun)


1st time masuk sini..nak order apa pun aku x reti...dah nama pun tekak kampung kan..dah tentu la ko carik nasik...haa..pulun nasik laa kita ari ni...setelah belek2 menu dan berbincang anak beranak...kami sepakat order...



Combo B..aku dah lupa apa ada dlm combo B...tapi ada la dia bgtau binatang apa dia letak dlm tu..mcm baby lobster etc..kiteorg ambik yg set utk 4 org x silap..pastu tambah nasi..Air kitaorg ambik soft drink je..flavour dia ko buleh pilih..nak rasa kari ka..blackpepper ke..kiteorg pilih kari..komen jujur aku...aku tatau shell out yg sedak gilla cemana rasa dia..tapi bagi aku biasa je laaa...nan hado yg luar biasa...price a bit expensive la bg aku n portion pun tak banyak mana...eh lupa...kitaorg ada order chicken wing skali..biasa je laa..sama mcm chicken wing lain jugak rasa dia..bhahahaa..total damage utk set combo B + nasi 2 + soft drink 3 = RM194.50..Pesanan aku kat korang..nak mai sini korg bawak duit kepuk2 sket ye..kalo ko tanya aku la..lepas aku mai sini...aku terus buat sendiri je shell out tu..lagi berbaloi2..makan la sepuas-puasnya..kla..till next entry...babaiiii..

No comments:

Post a Comment