Tuesday, March 22, 2011

Pemandu Bekhemah

Assalamualaikum..

Semenjak encik suami pulang ke Terengganu atas urusan kerja..saya telah pun menjadi pemandu minah rempit..nak kater rempit..haku bawak slow mcm kure-kure jer..ngeeee...yang pastinya...bertambah satu keroje di mana saya terpaksa menjadi supir tak bergaji pn erna..aka kakak den ler..sapo lagik..petang semalam..tepat kul 5 saya terus zaaaassss balik...sampai kat simpang opis kakak saya..tetiba kuar la sutir kete iswara..ohh ye..memandangkan ini entry lepas garam..harus la slang terengganu saya akan tetiba kuar secara automatiknye..tetiba kuar la sutir kete iswara aeroback kaler itang..pemandu nyer pun kaler itu jugak..dah ler ko kuar mengejut..bawak siap bunyik2 sreeet sreet mcm nak drift..paling saya hangin..dah ler saya nak masuk simpang..dier buleh masuk simpang n berenti situ semata-mata nak tunggu kaum kerabat dier kuar dr econ save..apa kejadahnye ko benti situ labu..ko x nampak ke kete haku ni dah terkuar buntut..org blakang nak lalu pun x buleh..paling slamber kodok..dier buleh kuar dr kete sambil main sms tanpa pedulikan aku kat situ..penyudahnya aku pulak yg kena gohead gostan wehhh..time tu sebakul dah aku maki..tapi dlm ati lerrr...kang kalo saya maki dier kang silap2 dier tu road bully ke..x pasai jer wehh..sib baik aku bawak myvi..kalo aku bawak lori sampah ker..lori bapak beso ke..lama doh aku penyek n sondol kete mung wehh..baser bodo sungguh la..die ingat jalan tu bapak dier punye gamaknyer...haihhhh..geram nyer..tapi yg pastinya la kan??pesal smlm ramai pemandu sengal erk?ke aku yg sengal??ntah laaaa...



1 comment:

  1. hahahaha~
    gila betul kan org tuh...
    kalo sy dah lame doh kuar kete dok tanye apsal paking situ...

    ReplyDelete