Wednesday, March 2, 2011

Resah..

Assalamualaikum..

Dari pagi saya duk sibuk cuba nak siapkan statistik bulanan..tapi fikiran melayang-layang..saya x dpt fokus..mcm ni haku kira banyak kali pun salah..semua gara-gara pagi td..awal pagi saya kejutkan eishah..dia merengek2..bdn dia terasa panas..saya dah mula bimbang..hati berdebar-debar..saya berlari ke bawah mendapatkan termometer..nah..suhu badan eishah dah 39.3..ya allah..kenapa demam lagi..berkali-kali saya tanya benda yg sama pd diri sendiri..apa yang x kena?saya tau eishah mmg masih belum sehat sepenuhnya...tapi saya x sangka demamnya akan berulang dan setinggi ini..salah saya ke kerana tetap menyuruh eishah ke skul walaupun kesihatannya belum pulih sepenuhnya..ataupun eishah ada makan or minum benda-benda yg saya larang sepanjang saya berada di pejabat..ya allah..runsingnya hati saya ni..nak ambil cuti..baru minggu lepas saya ambil EL dua hari..saya x boleh bercuti sesuka hati..saya x mahu rekod kedatangan saya buruk..saya tahu encik suami sedikit tertekan bila berbicara bab cuti time anak sakit kerana saya sehinggakan rela mengangku anak ke opis drpd bercuti..bukan ini yg saya mahu..saya terpaksa..bukan saya tak sayang anak..tapi saya baru ambil cuti minggu lepas dan banyak kerja-kerja pejabat yg saya perlu lunaskan..eishah..ibu minta maaf..bukan ibu tak saya eishah..ibu sayang eishah sangat2..hopefully eishah cuma demam biasa..aminnnnn...

No comments:

Post a Comment