Friday, March 11, 2011

Vinyl Flooring

Assalamualaikum..


Vinyl Flooring

Bermula minggu lepas saya sudah mula berkira-kira untuk mengajar eishah tidur di bilik sendiri..sebelum suruh dia tido di bilik sendiri haruslah make over bilik dia dulu supaya dia rasa teruja nak tido kat bilik tu..maka misi make over pun bermula..ehh..misi make over ke?misi jahanam duit namanya sbb kena beli cadar langsir bagai..tak susah pun..order jer online..janji duit adoo..buleh la nak order online..ok..cadar ngan langsir setle..dinding?bab mengecat kite suruh encik suami jer cat..jimat duit..hihihi..emm..setelah menggoggle di sana sini dan membaca segala mak nenek tips deko bilik budak..maka saya telah berzikir skali lg di telinga encik suami utk menempek wall sticker di dinding bilik tidur anak-anak..gigih saya mencari company yg jual online..akhirnya jumpa..tugas saya hanya memilih dan mengorder..tugas membayar saya serahkan sepenuhnya kepada encik suami..ohh heaven!!!dan misi yg terakhir..flooring..memandangkan lantai umah kami di tingkat atas tu adalah parquet..haihh...umah zaman bila ntah saya pun tatau..kami pun mula la berkira-kira nak tuka flooring tu..ohh..bukan tukar yer kawan-kawan...x mampu haku nak tukar sumer parquet tu..bagi mengecilkan lagi budget..rasanya kita letak jer ler vinyl floor..ohh..nak dijadikan cerita..1st time ke Genius Aulad Bangi..saya sudah jatuh chenta sama dorang punye flooring..sangat sangat sesuai utk kanak-kanak..paling utama..pijak pun sedap..tapi puas la saya google..haram!satu pun x jumpe..hampeh..nak tanya teacher skul eishah..saya malu-malu kucing la pulak...adeiii...harap-harap teacher eishah terbaca ler entry ni n bleh la kot sharing2 sket kat mana dorang mengorder flooring itu..okla..sekian entry utk hari ini..bersambung di entry akan datang..

yang ini rasanya sama sebijik sejibun dengan GA Bangi..comey..mashimaroo tertonggeng..:)

Sumber:Pokcik Google


No comments:

Post a Comment