Monday, December 15, 2014

Amir Ashrof 2nd Birthday Bash

Assalamualaikum

Sepatutnya saya publish entry ni awal tahun ni..entry ni dah lama dalam draft..cuma saya tak sempat nak karang..Amir Ashrof sekarang hampir 3 tahun..tahun depan bulan 1 buleh celebrate lagi besday..


Simple..just mintak tolong kwn encik suami buat banner kecik utk tepek kat dinding..belon helium saya tempah dalam 50 or 60 biji..saya pun dah lupa...kek?secret recipe je..hahahaha...saya dan kakak sulung saya sepakat utk sekalikan majlis harijadi ashrof dan nyanya..kakak saya no 2 pulak tumpang aqiqah anak dia..so ada la kambing hari tu..


Majlis saya buat belah petang..sbb dah tau..kebiasaanya ashrof akan tido pukul 11..bg dia tidoo dulu..kul 2.30 ngam dia bangun..terus siap-siapkan dia..


Birthday boy blur..hahaha


Sesi potong kek..comelnya kakak nyanya...mcm pirncess..pakai serba pink dengan tutu dress nye..




okehh..kambing mmg sedappp..sumpahhh sedapp..hahahaha


sarah..ibu dan babah bersama dengan kambing aqiqah yg dah tinggal rangka je..


tq to all yg hadir..



No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik