Thursday, December 18, 2014

Day 3: After Eye Surgery

Assalamualaikum

 

Hari ni masuk hari ke 3 selepas pembedahan mata ashrof..ashrof dah mula nampak boring..geng pun x de..hari ni ayah dah janji nak bawak kakak dan abg tido skali dengan ashrof..lagipun ibu dah janji..nak bg anak2 ibu tgk wayang kat sini..tapi g dgn ayah je laa..ibu kena jaga ashrof..kakak dengan abg bukan main x sabar nak mai sini..kejap2 call...tanye bila nak mai ambik..lepas magrib..kami bertiga balik ke bangi..ambik abg chop n kakak..


Tengok tu..ashrof kemain suka bila abg dan kakak ada...habis semua makanan dalam peti dia tunjuk..ajak abg dengan kakak makan..hahaha..


Ini gambar keesokkan harinya sblm abg dan kakak gi tgk wayang..singgah keny rogers makan dulu..apa pun..walaupun ini bukanlah percutian idaman..tapi saya bersyukur..bersyukur kerana pembedahan ashrof telah selesai..semoga apa pun urusan selepas ini dipermudahkan Allah...aminnnn...


No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik