Thursday, October 18, 2012

Amir Ashrof @ Syifa' Al-Hidayah

Assalamualaikum

Semalam saya bercuti lagi..selepas pulang dr berjumpa pakar di KL..saya membuat keputusan utk berikhtiar di Syifa' Al-Hidayah juga..x salah kalau kiter ikhtiar..janji puas ati sbb kita dah lakukan semua yg terbaik..lebih kurang pukul 7.30 kami dah gerak dr rumah..kali ni saya bukan saja ditemani encik suami..tapi adik ipar saya juga kerana kebetulan appointment dia juga pada hari yg sama..sampai di sana dalam 9 kot..saya pun x ingat..ramainya org tgh beratur masa ni..lepas ambil no kami makan dulu di restoren berdekatan..Ashrof sangat behave..cuma x lama lepas tu dia gelisah nak tidur..kali org yg ke 19..tapi menunggu sket punya lama..alahai..x per la..kena biasakan diri..dekat hospital hari tu pun mcm tu..rasanya no kami hanya di panggil pd pukul 1..lebih kurang tu la..dah dpt ayat semua kami terus bergegas balik..sbb adik ipar saya nak ke rumah bbsitter..dan kami pulak nak gi ambil spek bebi..walaupun cuti..tp penatnya lebih dr hari bekerja..nanti saya sharekan apa ayat quran yg saya dapat utk 1st appointment ni..bersambung di lain entry..

Tertidur kepenatan..no giliran masih lagi belum di panggil..

Lepas ni turn kita baby..so..isi minyak dulu...

Malam...tidur awal sbb kepenatan dan hari ini baby mula selsema dan batuk..alahai...

No comments:

Post a Comment