Monday, October 22, 2012

Pandai

Assalamualaikum

Weekend skrg ni masa terasa terlalu pendek..byk yg perlu saya buat dan bereskan..utk Ashrof..awal pagi saya dah mandikan..bg makan or susu..mulakan dengan eye patching or pakai spek..slalunya lepas tu saya bawak keluar..tgk burung dan ambil udara segar..skrg bebi Ashrof dah pandai bukak spek..alahai sayang..ibu buat semua ini utk kebaikan kamu..skrg mungkin kamu tak biasa sayang..lama kelamaan kamu pasti akan biasa..dulu weekend terasa panjangnya masa..skrg masa saya rasakan terlalu pendek..Ya Allah..permudahkan segala urusan kami Ya Allah..aminn..






2 comments:

  1. Sis,

    First time saya singgah blog sis... kuor air mata says ni. Smg Allah tabahkan hati sis ye. Insyaallah setiap penyakit ada kesembuhan. Sis saya pernah terbaca somewhere untuk kurangkan rabun mata waktu azan (kalau tak silap semasa hayya alal falah tu baca doa (lupa doa nya) dan sapu mata dengan ibu jari. cuba sis google ye.

    Hugs,

    Mami LH.

    ReplyDelete
  2. tq mami LH..utk Ashrof ibu akan buat yg terbaik... :)

    ReplyDelete