Friday, October 12, 2012

Denda

Assalamualaikum

Sambung lagi cerita pasal eishah..pulang dr pejabat saya tanya eishah..kenapa takmo pi skul?dia jwb sambil sengih..takut teacher denda..alahaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii eishah...takat denda jer pun..apa la sgt...denda zaman skrg pun bukan mcm denda zaman saya dulu2..takat denda manje2 gitu jer denda zaman skrg ni eishah oiii..ibu dulu siap kena duk luar kelas gara2 lupe buat keje math..denda kena kutip sampah pun pernah..alahaiiiiiiiiiiiiiiiiii budak-budak zaman skrg..tersangat la manje weiii..tp dgn saya x yah la nak manje2..kalo ko salah..ko tetap salah..hari ni sile angkut beg skolahmu n ke sekolah ye sayangku..lantak le teacher nak buat cemana pun sbb dah tentu yg dorang buat tu utk kebaikkan budak2 jugak..Genius Aulad ni cukup bagus bg saya..kalau anak lemah dalam sesuatu subjek..dorang siap buat program mento menti..ko adoo??mana lagi nak cari skul cenggitu..ak harap ko yg ajo anak ko?hurmm...agak2 berapa sgt masa yg dapat utk ajo...tp jgn la letak high expectation sgt..kita as parent pun main peranan penting jugak..mentang2 hantar skul..harap dorg jer yg main peranan utk anak jadi pandai..No way...x buleh mcm tu..eishah dulu time 5 thn mmg saya gelabah tahap gaban sket sbb dia punya malay reading ke laut weii..dek kerana gelabah..saya cari buku yg mcm skul dia..pastu ajar dia membaca tiap2 malam..ko ngantok cemana pun..sekejap pun ko kena jugak baca dgn ibu eishah oi..akhirnya hujung tahun tu member dah pandai membaca..bravo eishah..Book fair 2012 ibu siap beli 6 buku cerita english n 6 buku cerita malay utk eishah..syok jer dia membaca..tahun depan ibu beli lg ok?ok..dah melalut..sblm letak noktah..ada pesanan khidmat masyarakat..agak2 ada yg masih mencari tadika utk anak korg tahun depan..GENIUS AULAD mmg highly recommended laa...terbaeeeekkkkkk...ok..babaiiii...sambung next entry pulok..


No comments:

Post a Comment