Sunday, November 17, 2013

Makan-makan @ B.B.B. Tomyam Seafood

Assalamualaikum


Kalau korang tanya mana kedai masakan tomyam yg sedak area Bangi ni ..saya akan ckp..BBB Tomyam Seafood..cehhh...tp kiteorg x panggil BBB seafood pun..slalu panggil JOM MAI je..mayb sbb sblm ni nama kedai tu JOM MAI gamaknye..idokle pulak terlintas dalam paler otak ni nak tanye ownernye sejarah nama kedai..akakaka..Terbaru saya g restoran ni makan nasi putih dengan encik suami..tp biasala..bila dah kebuluran tu...dah nyandar kekenyangan baru la ko ingat nak ambik gambo..hentikanlah kalo takat yg tinggal kulit lala jer bersepah dengan bawang dan tulang dalam mangkuk sup..tp sib baik ade simpan one of our favourite dish..


Tada..ini namanye NASI PAKAPOW..eh cenggini ke eja..bantai je la..janji bunyik sama..tergeliat lidah aku nam menyebutnya..tatau la pesal..tp kiteorg mmg suke mender alah ni..pedas..pastu ada rasa rempah..nak buat sendiri series saya mmg x reti..hihuhi..

 

Sup tulang

 

Telur Bungkus

Banyak lagi yg sedap kat sini sebenarnya..tomyam..sup tulang..mmg terbaik laa...itu bg saya la..tekak korang saya tatau le..so ape tunggu lagi..pi la try skrg...

Restoran BBB Tomyam Seafood
Seksyen 1
0172242293


No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik