Friday, November 1, 2013

Melaka Escapade 2013: Klebang Original Coconut Shake

Assalamualaikum 
 
Sebelum check in ke hotel..moh le kita hilangkan dahaga dulu...kalo mai sini..adalah satu kemestian utk ke tempat ni..mana lagi kalo tak..jeng jeng jengggggggggggggg..................

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

 Klebang Original Coconut Shake

Ya ampunnn..ramainye la org..tapi dek kerana nak memuaskan nafsu anak tekak sendiri..ramai pun ramai le...kerana coconut shake..lautan api sanggup aku renangi..ehh..


 Ko tgk tu...betapa ramai yang beratur..dah macam ular sawa lak barisannye melingkor bagai..


Sehari agak2 baper banyak buah kepala dorg ni yg nak kena kopek erk??toksah banyak pk..bg dorg jer yg pk..janji stok coconut shake ni sentiasa ado udah ler..


Budak2 ni mmg le tak reti duk diam..batu pun buleh jadi mainan..siap baling batu kat rumah org lak tu..mcm biasa la..ibu tetap kena jadi tarzan walaupun time bersuke ria..sabo je la aku..



 3 budak itammmmm...erk

 http://www.sixthseal.com/images/melaka/klebang-original-coconut-shake-special.jpg
 Tadaaaa..inilah dia air idaman kalbu...(gambo dr pokcik google)

 

Ini je la kuih yg ado..apam polkadot pun ado...nasik lemak pun ada..kuih??so-so je la..agak2 kalo time kelaparan konfem kate sedakkk...tp sebab dahaga je kan..so kuih saya kate x sedak..kakakaka....

 

Haiihhh..suami sapa la yg x sabo2 nak mencekik tu..nasik lemak dia boleh la layaaaaaannnnn...

 
 Mama n uchu shyra x minum ice..so minum air kelapa je laa...


Nyum nyum nyum..masing2 makan x toleh kiri kanan dah..kesian kat diri sendiri..x de gambo pun sbb sibuk duk ambik gambo org je...sooobbbsssssss

 

Bibik-bibikku kelihatan kemalu-maluan di situ nak ngapp karipap...hahahaha

Setle je makan..budak2 dah zikir nak terjun kolam..moh la kite check in hotel ye anak2..mandi dalam bath tub sudah...esok baru kite g terjun dalam pool okeh??

 

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik