Wednesday, November 13, 2013

Makan-makan @ Restoran Mohd Chan Abdullah

Assalamualaikum 

Malam tadi lepas solat Isya' tetiba encik suami tanye..lapo dok?haruslah i olllsss jawab LAPOOO...encik suami kata...MD CHAN jommmm..saya blur kejap...ape mimpi tetiba nak makan sana??oooo..patut le...member dah siap goggle mender apa dia nak makan sana..baiklah..saya yg menurut perintah..sarung jubah..Zassssss terus g MD CHAN..miahahaa..Sampai sana..alamak..mcm ramai je..tapi teruskan jugak niat suci murni utk mencekik kat situ..blur kejap tgk menu..amender aku nak makan ni..encik suami dah jumpa makanan idaman qolbu..yg bininye masih terkulat2 tatau nak makan apo..penyudahnyer order me wantan roasted chicken..encik suami order nasi goreng kam heong..minum..dua2 sepakat nak order air kedondong asam boi..nyummehh...elok berangan cemana rope makanan yg saya order skali kakak yg amik order tu maii..dik..mee wantan abis..erk??nak makan aper??dengan segera tangan haku laju tunjuk kat dinding..ade gambo makanan nak kate kuew teow x mcm kuew teow..nak sebut pun tergeliat lidah..akakaka..buat malu laki aku je..tak senonoh..jom tgk gambo makanan...


Tadaaa..ni la dia makanan yg saya tunjuk kat dinding tu..namanya Kantonis Ying Yong..ada kuew teow..pastu mee halus2..ayam..sayur mayur...dan encik udang..tuan tanah bedal makan kuew teow jer..mee kecit2 tu x larat nak makan sbb aper??sbb portion makanan ni banyok weiii..buleh makan 2 org..burrrrpppppppp...


 Wantan goreng..sama je rasa nge wantan saya buat sendiri..miahahaha


Yang ni lak nasi goreng Kam Heong namanya..sumpah sedappp weiii..nyesal x order nasik goreng jugak..dasar tekak kampung...keje ko asikla nak makan nasik..nasik dan saya mmg x dpt dipisahkan..ngeeeeeeeeeeekkk


Sepatutnya kalo dah order pun air kedongdong asamboi...haruslah air kedondong yg sampai..tp yg ni tatau laaa cemana magic..air ku menjadik air limau asamboiii...choiii...itu pun encik suami yg pasan..bini mencekik sampai x sedo air limau rupenye..akakaka..ampunnn bangggg

Kesimpulannya..makanan ok..sedap..servis pun cepat..tapinye kalo nak mai sini...baiklah korg try test mender baru yg korg x penah makan lagi..baru la adventure sket..hihihihi...

Restoran Mohd Chan Abdullah
30 Jalan Medan Pusat 2c, Bandar Baru Bangi, Seksyen 8, Bandar Baru Bangi, Selangor, Malaysia

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik