Wednesday, November 20, 2013

Restoran Nasi Ayam Chee Meng

Assalamualaikum

Encik Suami pernah bgtau saya..dia ada nak bawak saya gi satu tempat kat Bukit Bintang..I is sgt teruja..ropenye dia nak bwk pi makan nasi ayam je pong..slama ni asal nasi ayam je Chicken rice shop..asal chicken rice shop je nasik ayam..kali ni tuka..kita pi Chee Meng lak..Sebenarnya encik suami pun baru tau pasal restoren ni drpd adik saya..dia pernah makan berdua nge adik saya..tak abis2 dia duk puji kerabu mangga sedakla..yadda yadddaaaa...(lap air liur aku dengo)..ngeeekkk...Akhirnya...sampai jugak saya ke sini..mende yg di order ialah..

 Wantan Goreng


 Lemon Ice


 Kerabu Mangga

Gambo nasi ayam idokle saya ambik...maklumlaa...rupa parasnye pun sama jugak dengan nasi ayam yg lain..cuma rasa je la yg berbeza..soo apa tunggu lagii...pii la try ye...


 

Nasi Ayam Chee Meng, Bukit Bintang 
50, Jalan Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur.


1 comment:

  1. Uchu selalu makan sini kalo g bb..
    menu sng xyah pk2.
    kerabu mangga sodap!

    ReplyDelete

 
Images by Freepik