Monday, November 18, 2013

Melaka Escapade: Muzium Kapal Selam

Assalamualaikum 

Lepas dah siap mandi terus check out hotel..tapi sblm gerak balik ke Bangi..pak ngah ajak singgah ke muzium kapa selam..tempat ni dekat dgn pantai Klebang..so ond way balik kang buleh la pi tapau coconut shake..kali ni x semua yg masuk sbbnye..budak2 ada yg tido..bagus jugak Ashrof tido..bukan apa..saya pun x mo dia masuk dlm kapal ni..paham2 je la..kapal lama..silap2 kang dia bawak balik geng..aku jugak yg susah..jom tgk gambo..


 tgk la budak2 ni...panas pun aktif semacam...



Scary lak aku tgk heh...baper umur kapal ni x ingat la pulak..


Nak ambik gambo pun payah heh


Gambo budak2 lagiiii



 Lupa nak bgtau..korg buleh masuk dlm kapal ni ye..ya ammpun..busuk dan sempit..busuk sbb bau minyakk..takleh nak bayang cemana la depa ni duk dlm ni..sujud syukur sbb kite ni keje dlm opis..bukan duk dlm kapal mcm depa2 ni..


Masuk dalam ni dokleh jalan seiring dan sejalan ye...sila la jalan sorg..kalo x ado yg terkepit tak lepas perut or berlagak buntut..erk


Ko tgk la tempat tido dia...sket punye kecit..ader tu tempat tido bawah tu peluru berpandu..kalau aku mau la hari2 kencing malam sbb takut punye pasal kot bom meletop..hihuhi


Tayang gambo sket2 sudah..nak tgk banyak2 baikla korg masuk dlm ni sendiri..sgt la menginsafkan sbb kita ni kira ok x perlu idup dalam mender alah ni..haihhh..insaf kejapp..

Harga tiket masuk ke Muzium Kapal Selam
Dewasa - RM3
Kanak-kanak - RM1
Waktu beroperasi :
Isnin hingga Khamis - 9 pagi hingga 5.30 petang
Jumaat hingga Ahad - 9 pagi hingga 6.30 petang




No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik