Tuesday, September 6, 2016

Jalan-jalan Cari Makan 2016: Restoran Seri Mesra Ikan Bakar & Seafood

Assalamualaikum

Pasal hotel yang kami menginap di PD hari tu saya dah cerita...bab jalan-jalan cari makan saya belum cerita lagi..lepas puas berendam dalam pool..lebih kurang 530 kami keluar dr hotel..encik suami kata nak bawa kami makan kat satu tempat..katanya best...sbb sebelum ni dia dah penah g makan dengan ayah dan adik beradik dia..ok..jom...nak ke sana ambik masa dlm setengah jam jugak drpad hotel..


Restoran Seri Mesra Ikan Bakar & Seafood
Jalan Pantai, Teluk Kemang Square, 71050 Port Dickson, Negeri Sembilan, Malaysia

Jom tengok menu apa kami order..time ni saya x buleh nak ambik gambo sbb kena pegang Fawwaz...so nak tanak harap gambo belas ehsan dr encik suami je laaa...itu pun dia cuma ambik gambo seafood je..yg lain nan hadoo...soooobbbsss...dah mai sini mmg wajib makan seafood...

 

tadaa.....ikan siakap bakar..yg ini saya bg 5 bintang..memang sedap dan cukup rasa...bahagian atas tu mcm garing sket...terasa rempah perapan dia tu..nyum nyummm...air asam pun menjadikkk..


yg ni sotong masak petaii..ya ammmpunn....mmg sedap dannn pedassssssss...cukup rasa..dengan x kedekut petai nye...ehhhh..

ini lala masak pedas...yg ini pun sedapppp..pun pedassss jugak..yg penting...seafood yg digunakan tu freshhhhhh...

Menu-menu lain yg x de dalam gambo ialah tomyam seafood, telur dadar dan sayur kailan...takpe..pasni kalo nak ambik gambo makanan...kite pass Muhammad Fawwaz kat encik suami pulak..bia ibu yg ambik gambo..kikiki..overall...bg saya food kat kedai ni mmg sedap...mmg wajib repeat lagi dengan adik badik yg lain kalo mai sini lagi...so ape tunggu lagi...address saya dah tepek..pi laa try...till next entry...babai..

No comments:

Post a Comment