Saturday, November 13, 2010

Kencing Malam...

sori ibu sbb terkucil atas tilam mlm td..hehehe


Ini cerita pasal anak dara saya..sape lagi kalo bukan Eishah..Baru ni on d way pulang ke Bukit Mahkota..dalam kete lagi dia dah tidoo..semuanya gara-gara tak tido siang..so dia mengantuk sgt la tu..sampai rumah suami terus angkat eishah masuk dalam bilik dan baringkan atas tilam..nak jadi cerita..budak-budak ni masih lagi tido atas toto sebab time nenek saya dtg ari tu kiteorg dah angkut tilam berat tu kat bilik satu lagi..lepas setle kerja rumah..saya angkut yusuf naik ke bilik..hajat di hati nak golek2 la atas tilam ngan yusuf..seronok plak saya duk himpit2 eishah..rasa panas sket badan sbb hari hujan..skali x lama tu..tetiba rasa basah..saya pun pelik..air amender la pulak ni..teruskan landing lagi..tapi lg rasa pelik..pesal sampai baju saya pun basah ni..terus saya toleh kat tempat eishah tidoo..alaaaaaaahaiiiiiiiiiiii....dah lencun basah...minah ni kencing atas toto la pulak..sambil tergaru2 badan akibat gatai kena air kencing saya jerit panggil suami di bawah..sesudah pk punya pk cemana nak buat..kami sepakat kejutkan jugak eishah walaupun dah tau lepas ni dia akan melalak kaw kaw punye..hihiih...suami susun ayat baiikkk punya..kak long...jom kite kencing dulu..sambil angkut eishah pi bilik air..sampai bilik air dia mamai lagi..tp time nak bukak baju..dia dah start nak melalak..mungkin sbb dia baru sedar baju dia basah giller..time tu..saya doa banyak2 tabahkanla ati aku ni..kalau x ada aku tangan-tangankan budak ni gara-gara demam..sepanjang bersihkan dia..dia duk bantai lalak..saya sabar jer..penyudahnya lepas dah siap pakai baju semua..saya suruh dia tidoo..x lama tu dia tido dalam tangisan..kejut tido pagi esok saya tanya dia..pesal nangis semalam??dia buat muke blur jer..tapi saya tau..dia sebenarnya nangis sebab malu dia terkucil atas tilam..hahaha..bagi saya..saya sket pun x marah kat eishah..setakat ni dia baru 3x terkucil atas tilam..standard la..budak tu pun masih minum susu..takat kencing atas toto x der hal..bleh jer basuh..hahahaha..ala..bukannyer korang x pernah ada pengalaman pun kencing atas tilam..saya pun pernah...opsssssssssssss...terlepas sudahhhh...hahahaha...apa pun...semua tu kenangan saya sepanjang membesarkan eishah dan saya takkan lupa kenangan tu sampai bila-bila..







1 comment:

 
Images by Freepik