Thursday, November 4, 2010

Stimbot Antarabangsa Part II

Ini cerita hari minggu baru ni..tak cukup mengkirai duit di IKEA..kiteorg pi kirai perut kat Stimbot Antarabangsa buat kali kedua pulak..Bezanya kali ni saya pergi bersama kakak saya along beserta dengan 3 org askar..hikhikhikKiteorg mai sini lepas magrib..janji jumpe sana terus..senang keje..

Tu dia..abg iparku sedang menyenduk segala mak nenek dalam periuk tu..time ni semua askar sgt la bersopan melayan makanan masing-masing..

Ni antara binatang yang menjadi mangsa grill pd malam itu..sutun udang dan daging blackpepper..mabelessssssssssssss...


Gambar mereka lagi..gambar tuan punye belog tidak ada sebab sebuk duk ngambil gamba org lain..gambar sendiri x do sape yg nak ambikkannn..huhuhuhu

Ini dia askar paling lasak..nak bg dia diam senang saje..saya rasuahkan dengan sudu dan semangkuk nasik goreng..maka pd malam tu saya dapat makan dengan aman skali diselang seli dengan bunyi ketukan sudu di meja oleh yusuf..sabooo jer laaaaaaaaaaaaaaa...

Nasik dalam mangkuk dah licin..banyak yg tumpah dari masuk dlm mulut..tak cukup dengan tu..dia berusaha nak ambik makanan lain dari atas meja..time ni tuan punye belog belum lagi jd tarzan..

Yg comel tu anak sedara saya..nyanya..nasik goreng tanak pulak ko makan ye nya..pau kacang jugak yg ko nak..haiihhh..mcm-mcm la budak kecit ni..lupe nak bgtau..kat sini pun ada pau..makan la sampai muncit..

Skali lagi nyanya interframe..kali ni ngan mulut yg tercalit kacang..hahahah..sib baik duduk diam..

Habis sudah entry bergambar..kami habis makan lebih kurang dekat pukul 9..aiskrim pun x sempat nak makan..bukan tak sempat..tapi tatau nak sumbat kat mana dah sebab masing-masing sudah kenyang..mlm tu anak-anak saya sorg pun tak terkejut mintak susu..almaklum la..kenyang giller...so dapatla ibu tidur dengan aman tanpa buat OT pd malam tersebut..





No comments:

Post a Comment